DEUTZ-FAHR ARENA: Witamy w DEUTZ FAHR!
Budowa nowego centrum klienta ukończona.

 
Od czerwca DEUTZ-FAHR ARENA będzie miejscem, w którym rolnicy i kontrahenci będą mieli okazję doświadczyć jakości produktów firmy DEUTZ FAHR: w rekordowo krótkim czasie 10 miesięcy wybudowano od podstaw centrum klienta na obszarze 3 800 metrów kwadratowych, pozwalające odwiedzającym na dokładne zapoznanie się z marką DEUTZ-FAHR.
 
„Dzięki kompleksowi DEUTZ-FAHR ARENA możemy obsługiwać klientów w innowacyjny sposób - w miejscu funkcjonowania fabryki Lauingen”, wyjaśnia Rainer Morgenstern, Dyrektor Wykonawczy ds. Handlu na Europę i członek zarządu DEUTZ-FAHR w Niemczech. „Jestem głęboko przekonany, że klienci, inwestujący swoje ciężko zarobione pieniądze i nie tylko, chcą zobaczyć na własne oczy, w jaki sposób produkowane są ciągniki DEUTZ-FAHR. Celem inwestycji jest pogłębienie i wzmocnienie zaufania klientów do marki dzięki możliwości zaobserwowania procesu produkcyjnego ciągników używanych przez nich na co dzień”, dodaje Rainer Morgenstern.
 
Cały kompleks posiada kubaturę 38 000 metrów sześciennych. Dwupiętrowy budynek mieści salon wystawowy ciągników, muzeum DEUTZ‑FAHR, kino, sklep, kawiarnię a także sale konferencyjne i szkoleniowe. Dodatkowo, na rozległym torze próbnym odwiedzający będą mogli przetestować nowoczesne modele ciągników z Lauingen oraz poznać je z bliska. Jest też coś dla potencjalnych małych klientów - w centrum wydzielono specjalną strefę zabaw dla najmłodszych.
 
Zdobywanie zaufania klienta nie jest wyłącznym powodem, dla którego wybudowano kompleks. Jest on także miejscem szkoleń dealerów sieci z całej Europy. W nowo-powstałym centrum szkoleniowym, w którym prowadzone będą kursy z zakresu usług i sprzedaży w ramach bieżącej działalności szkolić będzie się około 3000 dealerów i importerów rocznie.
 
W Arenie znajduje się także miejsce, w którym klienci będą mieli okazję zapoznać się z tradycją i istotą marki DEUTZ-FAHR. Dedykowane muzeum przedstawia całą historię firmy, począwszy od produkcji ciągnika DEUTZ produkowanego seryjnie, modelu MTH 222 z 1927 roku, poprzez model Deutz 11 z 1930 który zapoczątkował masową mechanizację sektora rolniczego aż po sławny powojenne modele serii D. W muzeum o powierzchni 600 m2 można również obejrzeć modele serii 05 i 06 jak i pierwsze modele DX i Agro. Uzupełnieniem stałej ekspozycji są dwa modele ciągników Intrac oraz kombajn rolniczy Actor. W kąciku multimedialnym zainteresowani goście mogą wyszukać filmy i archiwa wideo marki DEUTZ-FAHR i obejrzeć najlepsze nagrania.
 
Projekt wizualny DEUTZ-FAHR ARENA jest doskonałym uzupełnieniem nowej fabryki ciągników. Obydwa budynki są doskonałą wizytówką istoty marki DEUTZ-FAHR - zaawansowanej technologii „made in Germany", mówi Rainer Morgenstern: „Ponadto dzięki nowej infrastrukturze kompleks oferuje nowoczesne obiekty służące prezentacji marki, prowadzenia konferencji oraz kawiarnię ze 120 miejscami, dzięki którym klienci oraz goście będą mieli okazję spędzić czas w miłej atmosferze. Przewidujemy, że w przyszłości będziemy przyjmować ponad 10 000 odwiedzających rocznie”.
 
 
Pięć faktów na temat DEUTZ-FAHR ARENA:                                                                                   
·         Nowe centrum klienta w Lauingen
·         Kubatura 38 000 metrów sześciennych i powierzchnia 3800 metrów kwadratowych
·         Muzeum DEUTZ-FAHR, hala wystawowa o powierzchni ponad 1 100 m² mająca pomieścić modele z obecnej oferty ciągników i kombajnów rolniczych, wraz ze strefą restauracyjną, kinem, strefą dla dzieci, pomieszczeniami szkoleniowymi i salonem biznesowym
·         10 000 odwiedzających rocznie
·         3000 sesji szkoleniowych dealerów i importerów każdego roku
 
   
DEUTZ-FAHR to doskonałość technologiczna na najwyższym poziomie. Marka jest synonimem wydajności – od ciągników i kombajny zbożowe po szeroki wybór wyposażenia.
www.deutz-fahr.com
www.facebook.com/DeutzFahr
 
O Grupie SDF:
Grupa SDF, z siedzibą główną w Treviglio (Bergamo, Włochy), jest jednym z najważniejszych światowych producentów ciągników, kombajnów zbożowych i silników diesla. Firma prowadzi dystrybucję swoich produktów pod markami Deutz-Fahr, Same, Lamborghini Trattori, Hürlimann, Grégoire, Lamborghini Green Pro i Shu-He. Dział ciągników obejmuje zakres mocy od 23 do 336 KM, a dział maszyn żniwnych od 32 do 395 KM.
Grupa SDF posiada 8 zakładów produkcyjnych, 13 filii handlowych, 2 spółki joint venture i jest reprezentowana przez 143 importerów oraz ponad 3000 dealerów na całym świecie, zatrudniając łącznie ponad 4100 pracowników. W 2016 Grupa zanotowała obroty na poziomie € 1,366 milionów euro z EBITDA w wysokości 9%.
www.sdfgroup.com